tiistai 14. kesäkuuta 2011

totuus iski.. xDD


Tänään se sitten iski!! Oon oikeesti lähössä Texasii!! Enää pari kuukautta ja oon maailman toisel puolel (melkeen)... Tänää tuli lisää täytettäviä kaavakkeita ja kohta pitäis tulla viisumi hakemuksetki.. Paljon on viel tehtävää ennen ku pääsee lähtee mutta on se kyllä varmasti niin mahtava kokemus ettei mitään rajaa!
Onneks koulu on nyt ohi nii saa keskittyä tähän vaihtoon ihan kokonaan :) tietty työt vie aikaa sen 8,5 tuntii päivästä mutta sen jälkee ehtii hoitaa asioita kuntoon.. 
Nyt pitäis Kelalle ja Ulkoministeriöön ilmotella lähdöstä.. Toivottavasti kohta tulee kans viisumi hakemukset nii pääsis varaamaan aikaa sieltä USA:n lähetystöstä! :D Jännää...

Nyt vähän lisätietoo siitä että mihin päin Texasii oon lähössä :) 

Eli Fort Worth on kaupunki mihin oon menossa.. Se on aika lähellä Dallasia, Texasin viidenneks suurin kaupunki. :).

Koulu on siis Brewer High School siellä on about 1300 oppilasta. Koululla on oma jenkkifudis tiimi ja tietty cheerleaderit :D 
Koulun värit on SININEN ja VALKOINEN!!! ja maskottina on karhu! :D

Oon nyt ihan fiiliksissä tän vaihdon suhteen ja venaan ihan innolla!! :) Kirjottelen taas ku ehin xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti